✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Dealtale – מערכת בינה עסקית לפרסום

IsraelClouds
|
October 18, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ערוצי השיווק הקיימים היום עבור בתי עסק הם רבים. בין היתר מדובר ברשתות חברתיות, מנועי פרסום, באנרים, מיילים ובלוגים. בעל עסק המנהל קמפיין שיווקי לא רק צריך להבין איך לפרסם בכל הערוצים האלו, הוא גם צריך להבין איזה ערוץ היה הכי משתלם בסופו של דבר עבורו. הסטארטאפ Dealtale אשר הוקם בתחילת שנת 2020 על-ידי אריאל גייפמן, עדי מזרחי ואבירן משה, זיהה את הצורך למדוד את מסע הלקוח ולספק באמצעותו תובנות חשובות.

גייפמן המכהן כמנכ"ל Dealtale ישב לספר לנו על פעילות החברה.

אריאל גייפמן, מנכ"ל Dealtale. צילום: יח"צ


מה Dealtale מציעה ללקוחות שלה?

"ב-Dealtale פיתחנו מערכת בינה עסקית המבצעת ניטור ומדידה של מסע הלקוח (Customer Journey – התהליך שהצרכן עובר משלב החשיפה למוצר ועד לרכישה שלו). המדידה מתבצעת בכל אמצעי הפרסום בהם משתמש בית העסק, בין אם בפוסט אשר פורסם ברשת החברתית או מייל פרסומי שנשלח ללקוחות. אנחנו יכולים לדעת מתי ואיפה הייתה הפעם הראשונה שהלקוח פגש את המוצר ועד לפרסום שגרם לו לבצע את הרכישה. לאחר שאנחנו מבצעים את הניטור הזה, אנחנו מספקים לבית העסק מידע על כל אחת מפעילויות השיווק והמכירה שלו, כך שהוא ידע איזה פרסום עבד ואיזה לא".

מאיפה הגיע הרעיון למוצר שלכם?

אני והשותפים שלי גילינו קושי לנתח תוצאות עסקיות בצורה מעמיקה עבור קמפיינים שניהלנו בעבר. חיפשנו דרך קלה שתאפשר לנו לנתח את המידע שאנחנו זקוקים לו וגם לעקוב אחריו לאורך זמן".

מי סוג הלקוחות שלכם? מה הם עושים עם השירות שאתם מציעים להם?

"הלקוחות שלנו יכולים להיות כל חברה המפרסמת את עצמה אונליין, לדוגמא: חברות מזון, טואלטיקה, מוצרים לתינוקות וחברות טכנולוגיה. השירות שלנו כבר פעיל אצל מספר לקוחות בארץ והוא מציע לאנשי השיווק והמכירות שלהם לקבל במקום אחד מרוכז, מידע על כל הכלים השיווקיים בהם הם משתמשים. מדובר בהרבה מאוד כלים, למשל, פרסום במנועי חיפוש, באנרים, פוסטים ברשתות חברתיות וניוזלטרים.

"ב-Dealtale אנחנו מתחברים לכל הכלים השיווקיים בהם בית העסק משתמש וכך אנחנו יכולים לדעת מה הייתה עלות המסע של אותו לקוח, כלומר, כמה עלה הפרסום אשר גרם לאותו לקוח לבצע את אותה הרכישה והאם הפרסום ברשת החברתית הוא זה שהשפיע על הרכישה או דווקא המייל הפרסומי שנשלח אליו".

אתה יכול לתת דוגמא לתובנות אותן מקבלת חברה שעובדת איתכם?

"אחת החברות איתן עבדנו פועלת בשוק החינוך; היא הייתה מעוניינת להפוך משתמשים הרשומים לשירות שלה למשתמשים משלמים. זיהינו באמצעות המערכת שלנו, שעל מנת להגדיל את הסיכוי שמשתמש יהפוך למשלם, הוא צריך לעבוד עם השירות שלהם לפחות שלוש פעמים. מבחינת אותה חברה, הם היו צריכים להחזיר את הלקוחות שלהם להתנסות במוצר, למשל, באמצעות מיילים או להציע להם הדרכות. הפתרון הזה עזר להם למקד את מאמצי הפרסום בלקוחות שכבר התנסו, כך שהם יחזרו אליו ויהפכו ללקוחות משלמים, מה שאכן עבד עבורם".

אתם משתתפים בתוכנית הסטרטאפים Builder Space של אמזון ווב סרוויס AWS. אתה יכול לספר לי אילו כלים רכשתם בתוכנית?

"ההשתתפות ב-Builder Space תרמה לנו המון, כאשר מצד אחד השתתפנו בהמון הדרכות, אשר הציעו לנו אפשרות להתנסות במערכות של אמזון ווב סרוויס AWS. זהו אחד הדברים שהמייסדים השותפים שלי בחברה, הנמצאים בצד של הפיתוח אהבו מאוד. במהלך התוכנית, ישנה גם אפשרות לבוא לפגישות אישיות של אחד על אחד עם ארכיטקטים, להתייעץ איתם על המוצר שלנו ולקבל עזרה בפיתוח. מהצד העסקי, קיבלנו המון הדרכות בנושא מימון הסטארטאפ, גיוסי עובדים ושיווק".

באילו שירותים של אמזון ווב סרוויס AWS אתם משתמשים וכיצד הם עוזרים לכם?

"המערכת שלנו מבוססת כולה על אמזון ווב סרוויס AWS, היא נמצאת בשלמותה בענן ואנחנו לא מחזיקים שרתים פיזיים אצלנו במשרדים. אנחנו עובדים עם שירות אחסון לאובייקטים Amazon S3, את יכולות המיחשוב בענן אנחנו מקבלים על פי תורך על ידי שימוש ב-Amazon EC2, כאשר Amazon Redshift מאפשר לנו לנקז את המידע ל-Data Warehouse הארגוני ולבצע שאילתות עם זמני תגובה מהירים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות