✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.07 - דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל

IsraelClouds
|
July 21, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

דוד גל, מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו יוביל דוד את מערך השיווק והתכנון האסטרטגי של החברה בהתאמה למטרות ולפעילויות אליהן מכוונת מיקרוסופט בישראל.

דוד גל מצטרף למיקרוסופט ישראל לאחר 10 שנים בענקית התרופות האמריקאית Elli Lilly , בה מילא שורה של תפקידים בכירים במטה החברה באינדיאנפוליס, ארה"ב, שם כיהן כמנהל איזורי ועם חזרתו ארצה מונה למנכ"ל החברה בישראל. לפני כן, כיהן למעלה מ-7 שנים בשורה של תפקידי ניהול פיננסי ב- Procter & Gamble.

לדוד ניסיון עתיר בניהול ארגונים, תקציבים, ובהובלת ארגונים בינלאומיים בשוק מקומי להשגת יעדים אסטרטגיים משתנים. בתפקידו החדש, יקח דוד חלק משמעותי בהובלת תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים וחברות במעבר לטכנולוגיות הענן והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בשוק הישראלי.

דוד בן 46, נשוי + 3, בעל  תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים וכלכלה עם התמחות במימון מאונ' תל אביב.

דוד גל: "כמי שמגיע משוק שמטרתו שיפור איכות החיים של אנשים בתחום הבריאותי, אני מעריך ומודע ליכולת של ארגון עוצמתי כמיקרוסופט לחולל מהפיכה של ממש בארגונים באמצעות הטכנולוגיה והמעבר לעולם דיגיטלי.

אין לי ספק באשר לגודל ההזדמנות בנקודת זמן זו להשפיע כבודדים וכארגון ולהפוך את העולם למקום טוב יותר וחברתי יותר באמצעות הטכנולוגיה שתמשיך להשפיע על כל צעד ושעל בחיינו".

דוד גל,צילום פאביאן קולדורף

,

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות