✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.11 - מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית חטיבת Customer Success במיקרוסופט ישראל

IsraelClouds
|
November 27, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

במסגרת תפקידה מיכל תקים את יחידת ה- CSU בישראל שתהיה אמונה על הצלחתם של הארגונים עמם מיקרוסופט פועלת;

"היחידה תתמוך ותלווה את הארגונים המובילים בישראל בדרכם להגשמת האסטרטגיה הרב שנתית שלהם באמצעות הענן כשמיקרוסופט לצידם"

מיכל זימלר, מונתה לסמנכ"לית  Unit Customer Success וחברת הנהלה במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה תוביל מיכל את הקמת CSU, יחידה עסקית חדשה אשר תהיה אחראית על הממשקים עם כלל לקוחות מיקרוסופט הקיימים ותקח חלק משמעותי בהטמעת מוצרי מיקרוסופט ובהובלת תהליכים חדשניים אצל הלקוחות במטרה לתמוך בצמיחה של הארגונים ובמימוש החזון והאסטרטגיה שלהם. היחידה תחבר את הארגונים לארגונים דומים להם בעולם על ידי חשיפתם ל-Best practices והטמעתם בישראל, כחלק מהאסטרטגייה העולמית של מיקרוסופט המתרכזת ב-.Customer obsessed

מיכל מביאה עמה כ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים במגזר העסקי ובמגזר החברתי. בתפקידה האחרון, שימשה כ- Manager  General  בחברת Orbs, המפתחת תשתיות בלוק'ציין. לפני כן, כיהנה בתפקיד מנכ"לית  IVN והקימה את קרנות ההשקעה החברתיות הראשונות בישראל. בנוסף, הייתה שותפה בפירמה העולמית Deloitte, בה ניהלה את קבוצת הייעוץ בישראל. כמו כן, בנתה את אסטרטגיית ומערך ה- CRM בחברת סלקום. מיכל מביאה עמה מומחיות בעולמות ה – B2B וגם ה – B2C, היא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ואמנות מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותעודת מדריכת כושר מוינגייט.

מיכל זימלר : "אני גאה ומתרגשת להוביל את יחידת ה-Customer Success Unit. היחידה תאפשר לנו לתמוך בארגונים המובילים בארץ בדרכם להגשמת האסטרטגיה הרב שנתית שלהם באמצעות הענן כשמיקרוסופט לצידם."

מיכל זימלר
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות