✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סיגייט חושפת את CORTX: תכנית Object storage המציידת ארגונים להתמודדות עם משימות עתירות נתונים

ISRAELCLOUDS
|
October 1, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

החברה חשפה תכנת קוד פתוח פורצת דרך, קהילת מפתחים וחידושי תשתית 

מנכ"ל סיגייט, דייב מוזלי. קרדיט: סיגייט


 סיגייט טכנולוגיות, המובילה העולמית בפתרונות לאחסון וניהול נתונים, השיקה את CORTX, תכנת קוד פתוח לאחסון אובייקטים, יחד עם ארכיטקטורת חומרה מומלצת המעצימה אותה ואת קהילת המפתחים סביבה. כל השלושה נבנו בכדי לנהל את הזרימה וההתפשטות המסיביות של נתונים ארגוניים בלתי מובנים. ההודעה על השקת המוצרים נעשתה במהלך אירוע Datasphere השנתי של החברה.


"אנו חיים בכלכלת נתונים," אמר מנכ"ל סיגייט דייב מוזלי. "לעתים קרובות, ערכם של הנתונים הארגוניים מתבזבז בהיעדרם של כלים שיאפשרו לעסקים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. סיגייט התאימה את היצע הפתרונות שלה למציאות החדשה של רעב בלתי נדלה לנתונים. החידושים שסיגייט חשפה היום הם יעילים, עובדים בצורה חלקה עם פתרונות אחרים, אמינים ויסייעו לחברות להפיק יותר ערך מנתוניהן."

הפתרונות שעליהם הכריזה החברה היום כוללים את תכנת CRTX™ המבוססת כולה על קוד פתוח, את קהילת הקוד הפתוח של CORTX(TM) ואת ארכיטקטורת העזר הפתוחה והגמישה הנפרשת כתשתית Lyve Drive™ Rack המונעת באמצעות CORTX.


תכנת CORTX 

CORTX היא תכנית אחסון אובייקטים עם קוד פתוח שאינה תלויה בחומרה (hardware agnostic). היא מעניקה למפתחים ושותפים גישה לארכיטקטורות אחסון נתונים בעלות קיבולת מסיבית. תרחישי השימוש של CORTX כוללים בינה מלאכותית, למידת מכונה, ענן היברידי, מחשוב קצה (edge), מחשוב עתיר ביצועים, ועוד. לאור העדפתם של הלקוחות שלא להיות תלויים בספק מסוים, CORTX מבוססת על קוד פתוח ופותחה יחד עם הקהילה. כמה משתמשים הממהרים לאמץ חידושים החלו לבדוק את התכנה ולקחת חלק פעיל בקהילה עוד לפני ההשקה. 


קהילת CORTX 

קהילת CORTX היא קבוצת חוקרי ומפתחי קוד פתוח העובדים יחדיו בכדי לאפשר אחסון אובייקטים עם קיבולת מסיבית עבור מערכי הנתונים שהולכים ומתרבים בעולם.

CORTX זמינה כעת להורדה ולשיתוף פעולה ב-GitHub. "סיגייט מספקת פלטפורמה פתוחה עם כל המאפיינים ומפות הדרכים שיצרו המפתחים עבור הקהילה," אמר ג'ף מקאפר, מנהל מוצרים בכיר ב-GitHub. "חדשנות מתרחשת בסביבות כאלו בדיוק," הוסיף. 


Lyve Drive Rack

Lyve Drive Rack היא תשתית אחסון גמישה ומתלכדת המספקת למשתמשים ארכיטקטורת עזר מוכנה שבאמצעותה יוכלו לפרוס את CORTX ולבנות בעצמם ענן אחסון פרטי עם קיבולת מסיבית. התשתית מציעה פריסה חסכונית ומהירה של אחסון אובייקטים המאפשרת גילוי תובנות רבות ערך באמצעות תיוג נתונים בכמויות נתונים עצומות. היקפי האחסון מתחילים ב-1.34 פיטבייט.


אירוע Datashpere כלל הדגמה של Lyve Drive Rack שנערכה עם חידושי החומרה של סיגייט מהדור הבא – כונני HAMR קשיחים עם קיבולת של 20 טרבייט – הממחישים ש-CORTX ו-Lyve Drive Rack מאפשרים אימוץ מהיר של כוננים עתירי קיבולת ליישומי Hyperscale. האספקה של Lyve Drive Rack וכונני HAMR 20 טרבייט מתוכננת לחודש דצמבר.


אירוע Datasphere 

אירוע Datasphere, במתכונתו הוירטואלית, כלל גם שני דיוני פאנל שהתמקדו בניצול משופר של הנתונים הארגוניים ובפתרונות קוד פתוח. הפאנלים כללו מובילי תעשייה מסיגייט, ServiceNow,  RISC-V International, Equinix,  GitHub, AT&T ו-IDC. מומחים אחרים מסיגייט והתעשייה נתנו הרצאות מעמיקות יותר על הטכנולוגיות ותרחישי השימוש החדשים.


אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר קופרטינו שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות