✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

הצ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית של CommBox הוא נציג שירות הלקוחות מספר אחד בארגון שלכם

|
June 22, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
אלי ישראלוב, מנכ"ל קומבוקס. כל הזכויות שמורות לקומבוקס (באמפיארד לשעבר).


רובנו נתקלנו פה ושם בצ'אט בוטים, כאשר רצינו לקבל שירות לקוחות מחברת התקשורת, הבנק או הסופר בו אנו מבצעים את הקניות באופן קבוע. חברת CommBox (לשעבר Bumpyard) הישראלית לקחה את התחום של הצ'אט בוטים קדימה ומפעילה מגוון רחב של צ'אט בוטים במגוון ערוצים דיגיטליים כמו צ'אט, וואטסאפ, מייל ומסרונים. הבוטים המתקדמים של CommBox מבוססים בינה מלאכותית ומשתמשים באלגוריתם חכם היודע לנתב ולהבין כוונות לקוח ולספק חוויה טבעית, אלגנטית, ואחידה.

CommBox הוקמה בשנת 2013 על- ידי יניב חכים ואלי ישראלוב. החברה ממוקמת בקיבוץ גליל ים. ישראלוב, מנכ"ל החברה, מספר לנו על הפעילות שלה.

איך הצ'אטבוט שלכם עובד?

"הצא'טבוט שלנו מבוסס בינה מלאכותית והוא גם כולל יכולת של ניתוב, המופעלת כאשר האינטרקציה איתו מורכבת מדי. במצב מורכב השיחה עוברת ללא הפרעה לנציג אנושי והכל מתבצע באותו ערוץ בו מתנהלת במקור השיחה. ככל שהחברה משקיעה בצ'אטבוט ומאמנת אותו, הוא יהיה אנושי וידבר בקול של המותג. למשל, יש הרבה שאלות שחוזרות על-ידי לקוחות שונים, מה שאומר, שהחברה צריכה לאמן את הצ'אטבוט במשפטים שהלקוחות האלו כותבים במטרה לקבל תשובה לשאלה מסוימת. בצורה הזאת, הצ'אטבוט יבין את הכוונה שלהם יותר טוב. ברגע שהצ'אטבוט מגיע לרמה מאוד גבוהה, הוא יכול להבין כמעט כל דבר שרושמים לו. כתוצאה מכך, העסק יכול להבין בין היתר, שביום ובשעה מסוימת, יש עלייה בבקשות לנתון מסוים.

"אנו מאפשרים ללקוחות לבנות בוטים בהתאם למקרה השימוש הספציפיים שלהם בזמן קצר. אין צורך בידע טכני רחב. מטרתנו העיקרית היא להפוך את הלקוחות שלנו לעצמאים לחלוטין".

איך השימוש במערכת CommBox משפיעה על נציגי שירות הלקוחות?

"העבודה של נציגי שירות הלקוחות השתנתה בשנים האחרונות,. מה שקורה שחלק משמעותי מהנציגים במרכזי שירות הלקוחות הופכים לדיגיטליים והם עונים ללקוחות בכל הערוצים הדיגטליים דרך המערכת שלנו. מעבר לזה שזה מוריד את זמן ההמתנה, זה מעצים את סביבת העבודה של הנציג, כי הוא לא צריך לדבר בכל פעם בטלפון עם לקוח אחד ולשבור את הראש מה לעשות. לנציג יש הזדמנות לעבוד בסביבה יותר טכנולוגית, מתקדמת, כאשר הוא מרגיש הרבה יותר סיפוק בעבודה שלו, בגלל שהוא עוזר להרבה יותר לקוחות והרבה יותר מהר.

"הטכנולוגיה נמצאת כעת בנקודה בה היא יכולה לתמוך בנציגים בתפקידם ולא להפריע להם. ההתמודדות עם טכנולוגיה חדשה והמעבר בסביבת המוקד הטלפוני דורשת מערך מיומנויות חדש. לנציגים תהיה יותר אחריות, יותר יכולת הסתגלות, יותר מיומנויות טכניות וכישורים רבים. נציגים ירגישו הרבה יותר מרוצים בתפקידם ולכן ישארו נאמנים לארגונים שלהם לפרקי זמן ארוכים הרבה יותר. זה מוביל לארגונים חזקים יותר עם כוח עבודה משכיל. לא רק שהחברה חוסכת כסף בכך שהיא לא צריכה לגייס ולהכשיר נציגים חדשים כל הזמן, אלא שלנציגים שהם שומרים עליהם יש שפע של ידע על המותג ועל לקוחות שלא ניתן להעריך אותם".

ואיך השימוש ב-CommBox משפיע על המנהלים בשירות הלקוחות?

"למנהלים יש דשבורד שהם יכולים למדוד את כל ה-KPI’s. זה כולל את כל הנתונים המופקים בזמן הפעילות, כמו שביעות רצון לקוח או חיווי על עלייה או ירידה בשביעות הרצון של הלקוח בטווח תאריכים מסוים. יש לנו המון נתונים מהסוג הזה הכוללים גם דוחות מוכנים מראש שהמנהלים חשופים להם. לכן המוצר שלנו הוא פתרון מנצח גם ללקוח, גם לנציג וגם למנהל".

איזה יתרון יש בהפעלה של המערכת שלכם על שירותי הענן של AWS?

"אנו מרגישים שיש על מי לסמוך, יש גישה רחבה לקהילה מקצועית אשר תומכת בשאלות נפוצות בצורה מקצועית. שרידות שרתים גבוהה יחד עם תמיכה מקצועית ומהירה. המערכת של AWS יציבה יותר וחזקה יותר".

מאיזו סיבה החלטתם לעבור להשתמש ב-AWS?

"בעברנו השתמשנו בשירות מתחרה, ואז עברנו ל-AWS. הסיבה העיקרית היא זמינות השרתים של AWS, המאפשרים למערכת שלנו להיות נגישה וזמינה. זה מאוד חשוב לנו שתהיה זמינות למשתמשים ולא יהיו נפילות או תקלות. דבר נוסף, זה המהירות של השרתים שהיא מאוד טובה."


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות