✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.06 - סיסקו ומטריקס השלימו פרויקט תקשורת ברשת "דרכא"

IsraelClouds
|
June 26, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חינוך דיגיטלי, הדור הבא: פרויקט מיוחד של רשת בתי הספר "דרכא", סיסקו ומטריקס אינטגרציה ותשתיות יחבר עשרות בתי ספר למגוון פתרונות במטרה לקדם אוריינות דיגיטאלית בחינוך; הפרויקט יאפשר לתמוך בלמידה באמצעות ציוד מחשוב המותאם למאה ה- 21.

בימים אלו הושלם הפרויקט לחיבור רשת בתי הספר התיכוניים "דרכא" לרשת WI-FI חדשנית וטכנולוגית המושתת על מערכת Cisco Meraki. מדובר בפתרון ייחודי שיאפשר לתמוך באופי הלמידה המקובל במאה ה-21 הכולל שימוש במחשבים, מחשבי לוח (טאבלטים), סמארטפונים וציוד מחשוב מתקדם.

הטמעת מערכת Cisco Meraki נערכה במקביל לליווי מקצועי של מומחי סיסקו, וזאת במטרה להגשים "הלכה למעשה" את חזונה של רשת "דרכא", הפועלת לקידום דיגיטציה במערכת החינוך, תוך הבנה כי הדבר מהווה נדבך מרכזי בדרך לצמצום פערים בין הפריפריה למרכז. "דרכא" מונה מעל ל-3700 מורים ומשרתת כ-30 אלף תלמידים. משרד החינוך דירג את הרשת, הקיימת כ-8 שנים בלבד, כרשת החינוך המובילה בישראל עם ממוצע בגרות של 88%.

טכנולוגיית ה-Cisco Meraki הוטמעה על-ידי חברת מטריקס אינטגרציה ותשתיות בהובלת מנהל הלקוח צחי ראובן ובשיתוף עם מחלקת הIT של "דרכא" ונפרסה בכ-30 בתי הספר, ובמטה הרשת הכוללת מאות נקודות גישה אלחוטית, מתגים ו-Firewall. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת לרשת התקשורת ב"דרכא" להיות מנוהלת באמצעות הענן של Cisco Meraki  ממקום אחד מרכזי ובגמישות מתקדמת.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "מדובר בפרויקט דגל של סיסקו שמטרתו לצמצם את הפערים הקיימים בין הפריפריה למרכז. טכנולוגיה מתקדמת מהווה בסיס פורה ליצירת גשרים חברתיים, תרבותיים ותפיסתיים. יתר על כן, היא מאפשרת לכל תלמיד הזדמנות שווה לרכוש ידע ולהיחשף ולחוות עולמות תוכן חדשים ומגוונים"

‫‬‬‬‬‬‬‬‬‬

אורן שגיא, מנכל סיסקו ישראל. צילום: טלי שגיא

לדברי מנכ"ל רשת דרכא, ד"ר גיל פרג: "הפרויקט המשותף עם חברות CISCO ו MATRIXהינו צעד חשוב נוסף בתנופת החדשנות החינוכית שמקדמת דרכא בבתי הספר שלה לטובת קידום חזון המצוינות פורץ הדרך של הרשת בפריפריה בישראל". "יישום הפתרון המבוסס על מוצרי Cisco Meraki  מאפשר לראשונה לרשת דרכא לנהל בצורה חכמה ומהענן את רשת התקשורת עם רמת ביצועים גבוהה, אמינה, רמת אבטחת מידע גבוה, יכולות ניהול מתקדמות ויכולות גילוי וניבוי תקלות עוד בטרם התרחשותן", אמר שחר עמי מזרחי CTO ברשת דרכא. "הטכנולוגיה מותאמת לנו כרשת חינוך הפועלת ברחבי הארץ. בעקבות הפרוייקט ויישום הטכנולוגיות החדשות ניתן כעת לשלוח ציודי תקשורת לבתי הספר כאשר הם כבר מוגדרים מראש ומוכנים לחיבור לרשת  - מרכיב החוסך זמן רב בהגדרת הציוד ובעלויות הטכנאים. בנוסף, יש לציוד התקשורת יכולת לייצר חיבור VPN  מאובטח בין אתרים ברמת Firewall ובכך לחסוך עלויות נוספות בחיבור קווי IPVPN." ‬‬‬‬‬‬

לדברי ערן מייזנר, מנהל מוצר סיסקו במטריקס אינטגרציה ותשתיות: "הקמנו רשת תקשורת רחבה ומאובטחת התומכת בצורה אידיאלית בגוף כמו רשת בתי הספר דרכא עם הטכנולוגיות המתקדמות והטובות ביותר בתחומן. הטכנולוגיות של Cisco Meraki מקלה מאוד על ניהול רשת התקשורת הקווית והאלחוטית מהענן, אבטחת המידע ופריסת הציוד בעתיד. אנו נמשיך ללוות את רשת דרכא עם הגידול הצפוי בפריסת בתי הספר בישראל".

דר גיל פרג מנכל דרכא. צילום פוטו נגבה
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות