✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.06 - צ'ק פוינט מצעידה את מלאנוקס אל שיא חדש - מעבר למיליון פורטים של מתגי אית'רנט

IsraelClouds
|
June 5, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

החברה המובילה לאבטחת מידע תשלב את מתגי מלאנוקס בתוך פתרונות ההיפרסקייל שלה. בכך מצעידה צ'ק פוינט את מלאנוקס אל עבר נקודת שיא חדשה – הטמעה של למעלה ממיליון פורטים

סאניווייל קליפורניה ויוקנעם, ישראל - 5 ביוני 2019 - מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי דאטה סנטרים ומערכות אחסון, מודיעה היום על שילוב מתגי האית'רנט בתוך מערכת האבטחה "מאסטרו" (“Maestro”) של צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה - החברה המובילה לאבטחת מידע. עסקה זו מביאה את מכירות מתגי האית'רנט של מלאנוקס לשיא חדש, של מעל מיליון פורטים. צ'ק פוינט, אשר בונה את פתרונות האבטחה לדאטה סנטרים המובילים בעולם, בחרה לשלב את מתגי האית'רנט "ספקטרום" (Mellanox Spectrum®) של מלאנוקס, כחלק אינטגרלי מפלטפורמת הדור הבא של החברה, "מאסטרו" - פתרון האבטחה הראשון המותאם במיוחד לרשת ההיפרסקייל. זכייה זו ממשיכה את תנופת הטמעת מתגי האתרנט של מלאנוקס אצל הספקים המובילים בעולם בתחום הענן, האחסון והאבטחה.

"מאסטרו" – פתרון האבטחה של צ'ק פוינט, ממנף את מתגי האית'רנט "ספקטרום" של מלאנוקס במהירויות של 10/25/100Gbps. פלטפורמת ה Open Ethernet שעל גבי מתגי "ספקטרום" מאפשרת ל- Gaia, מערכת ההפעלה עבור יישומי אבטחה של צ'ק פוינט, לעבוד במהירות מתוך המתג.

גמישות זו מאפשרת ללקוחות צ'ק פוינט ליהנות מקישוריות מתגי האתרנט הטובים ביותר ב- Data Plane, בשילוב עם מערכת ההפעלה המאובטחת ביותר והקלה לשימוש, עבור יישומי אבטחה. בנוסף, טכנולוגיית ה- HyperSync (המוגנת בפטנט) של צ'ק פוינט מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מיתירות מלאה במערכת, וזאת על ידי ניצול כל משאבי החומרה.

Gaia מספקת מגוון כלים מהמעלה הראשונה וממשקים המוכרים למנהלי אבטחה ברחבי העולם, ומעבירה עדכונים בטוחים וקלים דרך IPSO ו- SecurePlatform.

יעל בירק חטר-ישי, דירקטור מכירות בכירה במלאנוקס: "אנו שמחים שצ'ק פוינט, החברה המובילה בפלטפורמות אבטחה סקיילאביליות ועתירות ביצועים, בחרה במתגי האית'רנט "ספקטרום" שלנו כאלמנט משמעותי ב- "מאסטרו" – פתרון ה- Hyperscale לאבטחת הרשת. החלטה זו מגיעה לאחר הבחירה הקודמת של צ'ק פוינט בכרטיסי הרשת והטרנסיברים של מלאנוקס עבור פתרונות ה- 25/40/100Gbps של החברה. מתגי ה – 10/25/100Gbps של מלאנוקס מהווים התאמה מצוינת, לא רק בשל הביצועים יוצאי הדופן שלהם, אלא גם בזכות כך שמאפשרים פלטפורמה פתוחה, המאפשרת ללקוחות בעלי צרכים מתקדמים גמישות מרבית".

איתי גרינברג, סמנכ"ל מוצר בצ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה: "מאסטרו של צ'ק פוינט הנה ארכיטקטורה חדשה ומהפכנית, המאפשרת לעסקים מכל גודל ליהנות מהכוח של פלטפורמות אבטחה גמישות בענן ולהרחיב את ה- Security Gateways הקיימים שלהם לכדי Firewall בעל קיבולת גבוהה. ביצועים, אמינות, עמידות בפני תקלות וקישוריות מאובטחת לרשת הם קריטיים עבור לקוחותינו. לאחר בדיקה והערכה מוקפדות של ההצעות השונות, בחרנו במשפחת מתגי ה- "ספקטרום" של מלאנוקס כפתרון הטוב ביותר, אשר יענה על הצורך שלנו לספק את פלטפורמות האבטחה הטובות ביותר ללקוחותינו. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם מלאנוקס עבור דורות המוצר הבאים שלנו".

בעולם התחרותי של רשתות מהירות, רמות ביצועים הן מעל לכל. בנקודה זו, למלאנוקס יש את היתרון בייצור ובפיתוח שכולו in-house  של מתגים המבוססים על שבבי "ספקטרום" ו-"ספקטרום-2", ולא באמצעות שבבים גנריים מספקים חיצוניים. הדבר מאפשר פתרונות ייעודיים רזים יותר כאשר למלאנוקס יתרונות בביצועים, ביעילות, בצפיפות, בטלמטריה, ובגמישות. בזמן ששבבים רבים מתאפיינים בקשיחות יחסית, השבבים של מלאנוקס תוכננו באופן גמיש דיו על מנת לאפשר התאמה לדרישות הלקוחות.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות