✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.08 - חברת Checkmarx נכנסה לרשימת ה-Black Unicorn שהוכרזה לראשונה בכנס הסייבר הגלובלי Black Hat, השבוע בלאס וגאס

IsraelClouds
|
August 11, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

החברה הוכרה כמובילת שוק וחזון בתחום אבטחת תוכנה  צ'קמרקס ממשיכה במומנטום חזק עם צמיחה של 60% בהכנסות משנה לשנה במחצית ראשונה של 2019  משפיענים בתעשייה צופים שצ'קמרקס תהיה בין 'חדי הקרן הבאים של הסייבר

חברת Checkmarx, מובילה גלובלית בשוק החם של אבטחת אפליקציות, נכנסה לרשימת "חדי הקרן השחורים לשנת 2019"  (2019 Black Unicorn Awards) של מגזין Cyber Defense, בזכות ההכרה במסלול הצמיחה המשמעותי שלה באבטחת תוכנה והפוטנציאל העתידי כמובילת שוק בתעשיית הסייבר. הזכייה מגיעה על רקע המומנטום העסקי החזק של החברה, עם גידול בשיעור 60% בהכנסות לעומת שנה שעברה במחצית הראשונה של 2019.

צ'קמרקס, חברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל, התמודדה על התואר היוקרתי במשך 5 חודשים מול ספקיות מובילות רבות בתעשיית הסייבר. המונח Black Unicorn , פירושו חברת אבטחת מידע שיש לה פוטנציאל להגיע לשווי שוק של מיליארד דולר או יותר.

"הרגשנו שצ'קמרקס ראויה לנצח בתחרות חדי הקרן לשנת 2019 כיוון שיש לה צוות, טכנולוגיה, תנופה ועקומת צמיחה מוגברות שיכולים להפוך אותה לחד קרן בתחום הסייבר", אמרו חבר השופטים, בהם: David DeWalt מנהל nightdragon ולשעבר מנכ"ל McAfee ו-FireEye , Robert Herjavec (משקיע בינלאומי וכוכב תוכנית "הכרישים" בארה"ב), David, ו-Gary Miliefsky (מומחה סייבר בינלאומי, ממייסדי מערך הסייבר של ארה"ב ומו"ל מגזין Cyber Defense).

הפלטפורמה האוטומטית של צ'קמרקס מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח, כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד שלב הבדיקות, דבר החוסך משאבי זמן וכסף רבים בארגונים.

בין ההישגים האחרונים של צ'קמרקס: הוכרזה בחודש יוני האחרון כבחירת הלקוחות שלGartner Peer Insights  בתחום אבטחת אפליקציות, לאחר שקיבלה את המספר הגדול ביותר של הצבעות, ניקוד כללי גבוה וניקוד עבור מוצריה; הוכרזה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר ל-2019 בתחום אבטחת אפליקציות זו השנה השניה ברציפות; השיקה חידושים ושיפורים רבים, ביניהם פתרון מתקדם לאיתור ותיקון חולשות אבטחה בקוד פתוח; הגדילה את מצבת העובדים ליותר מ-580 עובדים ברחבי העולם; הוכרזה כמנצחת בתחרות SC Awards 2019 בקטגוריה של "חברת האבטחה הטובה ביותר" ו"הפתרון הטוב ביותר לניהול חולשות אבטחה".  

"ההצטרפות למועדון ה-Black Unicorn מעידה על מובילות-השוק שלנו, על החזון ועתיד החברה  בתחום אבטחת תוכנה, כמו גם על המשמעות שיש לחברה בתעשיית אבטחת המידע בכלל", אמר עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס. "ארגונים כיום מבינים את מגוון הסיכונים הפוטנציאליים להם חשופה התוכנה שלהם, ולפיכך פונים יותר ויותר לצ'קמרקס כדי שתסייע להם להכניס אבטחה בכל שלב של תהליך  פיתוח התוכנה והאפליקציות הארגוניות. אנו גאים להציב את הסטנדרט החדש לאבטחת תוכנה שהינו חזק מספיק עבור הסיכונים הנוכחיים וסיכוני המחר".

עמנואל בן זקן

צוות המחקר המעולה של צ'קרמרקס תרם גם הוא למוניטין של החברה בחודשים האחרונים, לאחר שגילה ליקויים קריטיים בהתקנים פופולריים כמו Lenovo smartwatch X ו- AEG Smart Scale PW 5653 BT.

ממצאים אלה עוזרים לספקים להיות מודעים יותר לחולשות האבטחה שפוגעות בתוכנה המודרנית ומסייעים להגן טוב יותר על עסקים וצרכנים ברחבי העולם.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות