✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.08 - קמינריו מכריזה על רמה חדשה של פתרונות אחסון All-flash מבוססים על NVMe

israelclouds
|
August 16, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון all-flash מובילה, הכריזה על שני מוצרים חדשים –  Kaminario K2.N ו- Kaminario Flex. K2.N מהווה הרחבה של פלטפורמת מערך ה- all-flash של קמינריו הממנף את הביצועים הגבוהים של טכנולוגיות NVMe (Non-Volatile Memory Express) המתפתחות,Flex  הינה פלטפורמה לניהול ותיאום (orchestration) תשתית האחסון הניתנת להרכבה דינמית (composable).

"עסקי SaaS (תוכנה כשירות) ויישומים לפי דרישה מניעים את הצורך לאופטימיזציה של תשתית מרכזי הנתונים בקנה מידה של ענן, על מנת להשיג חווית משתמש מיטבית ותמיכה בעומסי עבודה אנליטיים ודינמיים", אומר אייל דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) של קמינריו. "ארגוני IT מודרניים מחפשים פתרונות אחסון הניתנים להתאמה מירבית עבור יישומים ספציפיים תוך אספקת הגמישות של הענן הציבורי. K2.N ו- Flex ממנפים טכנולוגיות NVMe מתפתחות כדי לספק ביצועים מוגברים יחד עם רמה חדשה של סקלאביליות וגמישות".

אייל דוד. קרדיט יח"צ

קמינריו הוכרה לאחרונה על ידי גרטנר כשקיבלה את הציון הגבוה ביותר עבור עיבוד טרנסאקציות מקוונות (OLTP), אנליטיקה ומחשוב עתיר ביצועים (HPC). היצע חדש זה מתבסס על הטכנולוגיה המוכחת של קמינריו, תוך מינוף הפוטנציאל הרחב של NVMe ו- NVMe over Fabric (NVMeF).

קמינריו K2.N: פתרון מערך אחסון all-flash מבוסס NVMe מקצה לקצה, הממנף ארכיטקטורת תוכנה ושירותי נתונים מוכחים ברמת אנטרפרייז

K2.N הוא מערך אחסון active-active scale-out אמיתי עם כונני NVMe, המחוברים על גבי רשת אתרנט ו- NVMeF משותפת. K2.N תומך בחיבור שרתים בפרוטוקולי NVMeF, Fibre Channel, ו- iSCSI.  K2.N המבוסס על שיפורים מרכזיים ב- Kaminario VisionOS, מציע את אותו אוסף שירותי נתונים ברמת אנטרפרייז כמו K2 Gen6, הדור השישי של פלטפורמת מערך אחסון all-flash של קמינריו, כולל תכונות מובילות בתעשייה של דחיסה, הגנת נתונים והתאוששות מאסון DR)).  

K2.N מורכב מבקרים הנקראים c.nodes ומגירות אחסון מדיה (כגון JBOF) הנקראים m.nodes, אשר מקושרים דרך רשת  NVMeF משותפת. כאשר לקוחות רוכשים שניים או יותר c.nodes וכל מספר של m.nodes, הם יכולים ליצור מערך אחסון active-active scale-out,  אמיתי, עם מרחב נתונים משותף. ה- K2.N מספק רמות חדשות של גמישות אחסון משותף ללא התפשרות על שירותי נתונים ברמת אנטרפרייז.

תכונות נוספות כוללות:

• אין מגבלה על היחס בין c.nodes ל- m.nodes. עם זמינות סוגים שונים של c.nodes ו- m.nodes, לקוחות נהנים מביצועים ונפחים אופטימליים, ויכולים להרחיב את התשתית שלהם בהתאם לצרכים עסקיים.

• K2.N הותאם למינוף חיבוריות NVMe עם latency נמוך, כשהוא מספק הגדלת ביצועים של יותר מפי 2 וצפיפות ביצועים של עד פי 4.

• פיתוח משותף עם ספקי טכנולוגיות חומרה מובילים, כולל AIC, Broadcom, Brocade, Intel, Mellanox ו- Supermicro.

Kaminario Flex: פלטפורמת תוכנה לניהול ותיאום (orchestration) של תשתית אחסון ניתנת להרכבה דינמית (Composable)

Kaminario Flex היא פלטפורמת תיאום אחסון לניהול משאבי K2.N. פתרון K2.N ביחד עם Flex מספק יעילות תפעולית משופרת ואג'יליות ארגונית. לקוחות יבחרו באופן דינמי את תצורת משאבי K2.N דרך מערכת הבקרה של Flex, וייצרו מערכים וירטואליים פרטיים (VPAs). ל- VPAs יש אותם ביצועים ויכולות כמו למערכים מסורתיים, אך ניתן להרחיבם דינמית החוצה (out) או למעלה (up) בשכבת ה- orchestration – ללא צורך בשינויי תצורה פיזיים.

פרדיגמת האחסון הניתן להרכבה דינמית (composable) מציעה יתרונות ייחודיים בהשוואה לארכיטקטורות מבוססות על מערכים מסורתיים, בבניית תשתית אחסון משותפת בסדרי הגודל של הענן. מאפיינים נוספים כוללים:

• אינטגרציה חלקה עם כלי ניהול VisionOS וסביבת אנליטיקה מבוססת הענן Kaminario Clarity.

• מערך עשיר של ממשקי תכנות (APIs) עבור אינטגרציה עם שכבת האפליקציה, תיאום מרכז נתונים, ופלטפורמות תוכנה לאוטומציה ו- ITIL.

קמינריו מאמינה כי Flex ו- K2.N ייצרו פרדיגמה חדשה לגמרי לניהול משאבי אחסון משותפים. מערכים אינדיבידואלים התומכים באפליקציות ויחידות עסקיות שונות, ימשכו משאבים ממאגר נתונים משותף הנמצא על גבי רשת משותפת. מודלים חדשים של זמינות מופיעים כאשר ניתן לאתר כשלי חומרה, להחליף ולהקצות משאבים  - הכל באמצעות התוכנה בלבד. מודלים חדשים לשכבות אחסון (tiering) מתגבשים עם היכולת להעביר נתונים באופן דינמי משכבה אחת לאחרת ללא כל תצורה פיזית מחדש. עומסי עבודה של אנליטיקה הרגישים לביצועים, יכולים לשאול בקר מחשוב נוסף כדי להתמודד עם עומסים, ואז להחזירו למאגר כאשר אין בו צורך נוסף.

זמינות

K2.N יהיה זמין ברבעון הראשון של 2018. K2 ימשיך להימכר לצד K2.N במהלך 2018 ומעבר לכך, לצד הירידה במחיר הפרימיום של טכנולוגיות חומרה מבוססות NVMe. Kaminario Flex תהיה זמינה במחצית השנייה של 2018.

כך אומרים אנליסטים

"טכנולוגיית NVMe כבר דרושה עבור מספר הולך וגדל של אנליטיקות ביג דאטה בזמן אמת וסביבות מסדי נתונים עתירי ביצועים, וזאת כדי לעמוד בדרישות  latency נמוך, קצב העברה, ו/או רוחב פס. היישום של טכנולוגיה זו על ידי קמינריו שמציע גם יכולת הרכבה דינמית ((composability  עם ניידות מהירה מאוד של נתונים, הינו תרחיש שימוש ב- NVMe שהינו ישים בצורה רחבה יותר עבור מגוון גדול יותר של עומסי עבודה כיום", אמר אריק בורגנר, מנהל מחקר אחסון ב- IDC.

"K2.N של קמינריו מוכיח כמה מהר נעה קדימה תעשיית האחסון. רק שנה אחרי קביעת התקן של NVMe over fabrics, ממנף K2.N טכנולוגיה זו כדי ליצור רשת אחסון סקלאבילי עם Latency נמוך ביותר. מאחר ש- K2.N מרחיב את Kaminario VisionOS לתמיכה ב- NVMe-oF, לקוחות לא צריכים לבחור בין ביצועי הרשת של NVMe לבין שירותי נתונים, כפי שהיה עליהם לעשות עד היום עם מערכות מוגבלות של סטרטאפים או מערכות מבוססות חומרה ייחודית. עם התוספת של Kaminario Flex תהפוך K2.N למערכת ניתנת להרכבה דינמית (Composable) מובהקת, שתאפשר למשתמשים לתאם בין בקרים ואחסון NVMe JBOF באופן דינמי אל תוך מערכים וירטואליים, להשגת יעילות וגמישות כמעט ללא הגבלה", אומר האוורד מרקס, מייסד ומדען ראשי של Deepstorage.net.

"קמינריו הפגינה הובלה במינוף NVMe ו- NVMe over Fabrics. ההתקדמות של K2 מוגדרת-תוכנה המבוססת על VisionOS, כעת בתוספת SSDs NVMe, NVMeF מאוחד, יכולת תיאום (orchestration) חדשה, אוטומציה ושכבת אנליטיקה - הם האחסון הניתן להרכבה דינמית (composable) של העתיד. K2.N ו- Flex יביאו את האג'יליות של סביבות תשתית-כשירות יחד עם הביצועים העיליים של אחסון שיתופי מואץ למרכזי נתונים של ענן פרטי וענן היברידי", אומר בן וו, אנליסט ראשי, תשתיות וענן, ב- Neuralytix.

כך אומרים שותפי טכנולוגיה המשתפים פעולה

"אנו גאים על הבחירה בנו כשותף חומרה עבור Kaminario K2.N ו- Kaminario Flex", אומר מיכאל ליאנג, מנכ"ל AIC. "ארכיטקטורת התוכנה הייחודית של קמינריו משחררת את מלוא היכולות הקיימות ב- HA2021-PH של AIC, שהינו פלטפורמת שרת בעל שני בקרים למערך 2U all-NVME flash. קמינריו מאיצה את הביצועים שלנו ומפעילה את תמיכתה בזמינות גבוהה".

"Broadcom שמחה לחבור לקו המוצרים החדש של קמינריו עם פתרונותינו", אמר דן הרדינג, סגן נשיא לשיווק, מחשוב וחטיבת הקישוריות ב- Broadcom. "השילוב של מוצרינו מספק לקמינריו סקלאביליות עבור חיבוריות רשת המשתמש ב- NVMe over Fabrics (NVMeF)".

"NVMe הוא ההתפתחות הבאה באחסון פלאש עתיר ביצועים", אמר ג'ק רודוני, סגן נשיא בכיר לקישוריות אחסון ב- Brocade. "אנחנו נרגשים לעבוד עם קמינריו וה- K2.N כדי להציג את היכולת של NVMe over Fibre Channel ללקוחותינו המשותפים הדורשים את הביצועים הטובים ביותר, הזמינות הגבוהה ביותר והתשתית הסקלאבילית ביותר עבור הדרישות הגדלות של יישומיהם".

"מערך אחסון Kaminario K2.N flash ממנף את טכנולוגיית RoCE שלנו בתיאום עם פתרונות אתרנט מקצה לקצה של Mellanox", אמר ג'ון קים, מנהל שיווק אחסון ב- Mellanox Technologies. "פתרון האתרנט שלנו מספק האצת חומרה עבור RoCE ו- NVMe-oF, ומשחרר את הבצועים המרבים של אחסון פלאש מרושת".

"כמובילה בטכנולוגיית מערכת all-flash NVMe, חברת Supermicro שמחה לעבוד בצמוד עם קמינריו על פתרונות אחסון all-flash שלהם המבוססים על NVMe", אמר דון קלג, סגן נשיא לפיתוח עסקי בינלאומי ב- Supermicro. "עם יותר מ- 100 פלטפורמות מבוססות NVMe בשרת X11 ומערך האחסון שלנו, Supermicro ממשיכה לדחוף את מעטפת החדשנות עבור טכנולוגיית NVMe על ידי פיתוח מערכות עם צפיפות יותר ויותר גבוהה וביצועים מהירים יותר".

למידע נוסף

Kaminario K2.N and Flex Product Information

אודות קמינריו

קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות