✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.06 - הצבא הבריטי מעביר את תשתית הענן שלו לפתרונות רד האט

israelclouds
|
June 24, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי הצבא הבריטי (British Army) העביר את סביבת הענן הפרטי שלו אל Red Hat Enterprise Linux, ומשתמש ב- Ansible Tower by Red Hat עבור אוטומציה ותיאום (orchestration). עם כלים אלה מסוגל הצבא הבריטי לספק יישומים ביתר מהירות ויעילות, תוך פחות השבתות מערכת, כדי לענות טוב יותר לצרכיהם של משתמשי קצה.

לצבא הבריטי יש כ- 20,000 חיילים במשימות ביותר מ- 27 ארצות ברחבי העולם. צוות שירותי יישומי המידע (IAS) של הצבא מספק יישומים ארגוניים גדולים, שירותי אירוח ואינטרנט, המספקים תמיכה למשפחות חיילים, חיילים ותיקים משוחררים, ועוד. לצוות יש יישומים בפרודקשן שרצים בשתי סביבות אירוח עיקריות: חוות שרתים משותפת המתארחת בענן פרטי, וסביבת אירוח פרטית הבנויה משני עננים פרטיים שהוקצו עבור נתונים  מאובטחים.

הצוות סבל מבעיות תמיכה ותאימות עם המערך של הספק הקודם, מה שבא לביטוי בהשבתות לא מתוכננות  מראש עבור שדרוגים, ועדכונים שהתעכבו. הצבא חיפוש פתרון שיוכל לא רק לספק תוכנה מהר יותר ובלי השבתות, אלא גם יאפשר לאמץ מתודולוגיות DevOps.

כתוצאה מכך שדרג הצבא הבריטי ל- Red Hat Enterprise Linux, ועבר מתשתית פיזית למרכז נתונים מוגדר-תוכנה. המערך העיקרי מורכב מחמישה שרתי מסדי נתונים ושני שרתי יישומים, כולם עם מערכת קבצים באשכול (cluster). לשם כך משתמש הצבא בתוסף ה- Resilient Storage עבור Red Hat Enterprise Linux, שמספק יכולות מוצקות של מערכת קבצים המאפשרות למשתמשים לגשת לאותו התקן אחסון ברשת – בשימוש באחסון משותף או במערכת קבצים באשכול, דרך מאגר של נתונים הזמינים לכל שרת בקבוצה.

כדי לעזור בניהול הטמיע הצבא את Ansible Tower by Red Hat, תחילה תוך שימוש בפלטפורמת אוטומציה ללא נקודות קצה (agentless) כדי למכן את ההתקנה של תיקונים (patches) שגרתיים ועדכוני תצורה ל- Red Hat Enterprise Linux. הצבא הרחיב את הטמעת Ansible Tower שלו, ועתה משתמש בה כדי לספק תיקונים מהירים ותצורה-מחדש של המערכת עבור דרישות תפעוליות דחופות, וכדי לספק תפקודיות DevOps עבור ניהול שוטף של המערכת.

עם המערכת החדשה, המבוססת על אוטומציית Ansible, האיץ הצבא את קצב השינויים שלו ב- 75 אחוז. שדרוגים שנמשכו יום שלם, ניתנים עתה לביצוע ובזמינות גבוהה תוך פחות משעתיים, וניתן לתזמן את ביצועם לאחר שעות העבודה. תיקוני חירום שנמשכו בממוצע שלושה ימים, יכולים עתה להתבצע תוך מספר שעות.

כללית, אספקת שינויים מהירה עתה בממוצע פי ארבעה, על בסיס תחשיבים פנימיים של הצבא הבריטי. עם הזמן שנחסך בעקבות משימות אוטומציה עם Ansible Tower by Red Hat, הצליח הצבא להקצות מחדש אנשים לחלקים אחרים של הארגון.

הצבא הבריטי מתכנן להרחיב את יכולת ה- DevOps אותה מספק Ansible, כך שתכלול פלטפורמות אחרות, כמו גם את ניהול מתגי ושרתי הרשת שלו.

לויטננט קולונל (מקביל לסגן אלוף) דוריאן סיברוק, ראש תפעול ענף IAS בצבא הבריטי, אמר: "אנו רוצים לספק תוכנה מהר יותר וביתר יעילות כדי לענות לדרישות משתמשי קצה, ובהחלט קיבלנו את ההחלטה הנכונה עם Ansible. הפתרון עובד עבורנו במספר רמות, והאימוץ ברחבי הארגון מתחיל עתה להתבסס. בעבר, דיווח על לוחות זמני אספקה של פרויקטים גדולים היה מלחיץ למדי. עתה, במרבית המקרים אנו מספקים מהר יותר מכפי שהמשתמשים יכולים לספוג בפועל את השינויים. המשתמשים שלנו מתפעלים מהאג'יליות ומהזמנים המהירים שאנו יכולים להציע להם עתה".

ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול ברד האט, אמר: "הצבא הבריטי, כמו ארגונים רבים אחרים, נמצא תחת לחץ קבוע לספק תוכנה ושירתים מהר יותר וללא השבתות. אתגר גדול, שיותר ויותר ארגוני IT ניצבים בפניו, הוא הצורך לחדש פיתוח תוכנה ופעילויות IT, ועדיין לתפעל ולתחזק תשתיות ויישומים מסורתיים. כדי לעמוד בדרישות של המשתמשים, הצבא הבריטי החליט לקדם את יכולות ה- DevOps שלו על ידי הטמעת Ansible. בלחיצת כפתור יכול Ansible Tower by Red Hat לספק תוכנה ועדכונים למקומות הנכונים, מה שיכול להוביל למספר קטן יותר של טעויות, ולעזור למנוע השבתות לא מתוכננות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות