✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Bizzabo מביאה את האירועים העסקיים לעולם הווירטואלי באמצעות טכנולוגיית הענן של AWS

|
May 17, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events
אלון אלרואי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Bizzabo

Bizzabo מביאה את האירועים העסקיים לעולם הווירטואלי באמצעות טכנולוגיית הענן של AWS

נגיף הקורונה גרם לדחייה וביטול של תערוכות וכנסים, אליהם רובנו היינו מגיעים בשביל ללמוד מידע חדש, אבל גם בשביל המינגלינג והרצון להיפגש עם מכרים ואנשים חדשים מהתעשייה. בסטארט אפ Bizzabo המפתח פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק כנסים ואירועים עסקיים, החליטו להתאים את הפתרון שלהם לתקופה הנוכחית. Bizzabo חברה לסטארט אפ Kaltura העוסקת בתחום הווידיאו בענן, על מנת לאפשר כנסים בעולם הווירטואלי.

Bizzabo" הוא פתרון לאירועים, המאפשר למארגנים לייצר את השיווק, הקודים לרישום והאתר. בנוסף אנחנו מציעים אפליקציה של אותו כנס, אשר באה לעודד נטוורקינג ואינטראקציה עם נותני החסות", אומר אלון אלרואי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Bizzabo. "אנחנו יודעים לייצר מידע בעל ערך עם תובנות עסקיות באמצעות הפלטפורמה שלנו, המידע הזה מיועד למחלקות רבות בחברה המארגנת את הכנס".

איזה פתרון מציע השילוב של Kaltura בתוך המוצר שלכם?

אלרואי: "הטמענו את פתרון הווידיאו של Kaltura אצלנו בפלטפורמה, מה שמאפשר לעורכי הכנסים להזרים את שידורי הווידיאו אצלנו. אפילו אם דובר מתחבר מהבית, הוא יכול לשדר את הווידיאו לכל הקהל המשתתף בכנס, לנהל איתו שיחה וזה יוצר המון אינטראקציה, גם עם הספונסרים. כל הדברים האלו יוצרים חוויה של כנס גם באונליין".

 

מה ההבדל בין וובינר לכנס וירטואלי?

אלרואי: "וובינר הוא בדרך כלל הרצאה של כחצי שעה עד שעה, בו יש לרוב דובר אחד או שניים והוא מאפשר לקהל לשאול מספר שאלות. כנס וירטואלי יכול לשלב בתוכו מסלולי הרצאות שונים הנערכים במקביל, ומייצר הזדמנויות נטוורקינג ואינטראקציה בין המשתתפים, הדוברים ונותני החסויות".

Bizzabo הוקמה בשנת 2011, היא מעסיקה 110 עובדים במשרדים בתל אביב וניו יורק. בחברה הושקעו 56 מיליון דולר, כאשר בגיוס האחרון לפני כשנה השתתפו קרן ויולה ונקסט 47 – קרן ההשקעות של סימנס. מייסדי החברה הם: ערן בן שושן, מנכ"ל, בועז כץ, סמנכ"ל מידע ואלון אלרואי, סמנכ"ל שיווק ומכירות.

מדוע בחרתם ב-AWS כתשתית הענן לפתרון שלכם?

בועז כץ, סמנכ"ל מידע ב-AWS" :Bizzabo היו איתנו מהרגע הראשון. מבחירות טכנולוגיות, דרך עזרה של הצוות ב-AWS לבעיות שנתקלנו בהם ועד לפתרונות אבטחת מידע. כמו כן, הצוות ב-AWS עזר לנו בהתאמת השירות ללקוחות Enterprise"

 

אילו שירותים של AWS עוזרים לכם להתמודד עם עליות בביקושים לכרטיסים או בצפייה בשידורי וידיאו של הרצאות?

לפני כשנה עשינו מעבר מלא לפתרונות K8S וDocker עם תמיכה מלאה ב- Spot instances של AWS. זה מאפשר לנו לעשות סקייל-אפ למערכות כאשר יש הרבה ביקוש ומאפשר לנו גם לחסוך עלויות. הדאטה בייס העיקרי שלנו הוא Amazon Aurora  שמאפשר לנו גם יכולת גדילה בעת הצורך בצורה קלה ועם יתירות כדי לעמוד בדרישות הuptime שאנחנו נדרשים אליהם.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות