✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

בזק בינלאומי ו- Trend Micro משיקות את XDR Defender – פתרון אבטחת סייבר לזיהוי סיכונים ותגובה למתקפות כופרה

IsraelClouds
|
January 23, 2024
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

בזק בינלאומי ו- Trend Micro משיקות את XDR Defender – פתרון אבטחת סייבר לזיהוי סיכונים ותגובה למתקפות כופרה

בזק בינלאומי, אחת מחברות ה- ICT המובילות בישראל, ו- Trend Micro, מובילת אבטחת סייבר עולמית, מכריזות על שיתוף פעולה חדש עם השקתו של פתרון משותף שמציעות החברות:  -Trend Micro XDR Defender - שירות אבטחת סייבר מנוהל, אשר מספק הגנה מלאה ומתקדמת על תחנות הקצה עבור עסקים וארגונים מפני מתקפות כופרה.

לפי מחקר של חברת סטטיסטה, בשנה החולפת כמעט שלושת רבעי (72.7%) מהארגונים בעולם נפלו קורבן למתקפת כופרה. ב-2024, כמעט מחצית (47%) מהחברות ישלמו את דמי הכופר – עלייה של 13% מ-2023. נתונים של חברת CFO  מראים שהכופרות הן הדאגה מספר אחת של 62% מהנהלות הארגונים.

נוסף על נתונים אלו, חוקרים רבים בתחום הגנת הסייבר מעידים כי נזקי מתקפות הכופרה צפויים להגיע תוך מספר שנים, עד 2031, ללא פחות מ-265 מיליארד דולר, לעומת 42 מיליארד בשנת 2023 ו-20 מיליארד ב-2021. החוקרים מציינים כי בכל שתי שניות מתרחשת איפשהו בעולם מתקפת כופרה חדשה, וכי התוקפים משכללים אותן בהדרגה.

כדי לתת את המענה לאיומים אלו, Trend Micro XDR מספק מערך שלם של הגנה על תחנות הקצה בפלטפורמה אחת. הוא נועד לזהות סיכונים בכל השכבות וסביבות המחשוב ולהגיב בהתאם. הפלטפורמה מאפשרת לקבץ התראות ממערכות שונות ולצפות בכל התובנות באמצעות נקודת מבט אחת, כאשר בזק בינלאומי תהיה זו שתטמיע את הפתרון של Trend Micro עבור הלקוח. השירות כולל גם פלטפורמת מידע וסיוע לעסקים תוך שימוש בשכבות מודיעין פרואקטיבי לאיומים גלובליים, המבוסס על Trend Micro™ Smart Protection Network™ היוצר בהירות וסיוע לחוקרי איומים. בנוסף, בזק בינלאומי תוכל לספק ללקוחות במידה וירצו בכך גם הרחבה לשירותים מנוהלים בשגרה ובעת זיהוי מתקפות סייבר באמצעות מערך ה- SOC בחברה.

לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי. קרדיט צילום: יונתן בלום

פתרון אידיאלי לכל ארגון ועסק בישראל

לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, מרחיבה על הסיבות שהובלו את בזק בינלאומי לבחור בפתרון המתקדם של Trend Micro: "אנחנו מקיימים שיח שוטף עם מנהלים בעסקים וארגונים ברחבי ישראל, בעיקר עסקים קטנים ובינוניים, ומקבלים מהם פידבקים שהם אינם יודעים כיצד ועם אלו פתרונות להגן על העסק שלהם מפני התקפות כופרה והגנה על תחנות הקצה, כגון מחשבים ומכשירים ניידים המחוברים לרשת הארגונית. הם רוצים להיות שקטים ולדעת שיש מי שיגן עליהם ויסייע בעת צרה, בין אם יש להם מומחה מחשוב וסייבר בארגון ובין אם לאו".

"בעזרת פתרון  ה- XDR, בזק בינלאומי ו- Trend Micro מאפשרות להם להוריד את כאב הראש וליישם פתרון מוביל בתחום ההגנה מפני איומים וליווי צמוד של מומחי בזק בינלאומי, הן בשגרה ובעיקר בעת מתקפה. אנו מבצעים במסגרת השירות בקרה על ההתקנים ויישומי האבטחה המותקנים בארגון, מסננים אתרים לא מורשים ומזהים התקפות או אנומליות בזמן אמת. אני סמוכה ובטוחה כי החיבור בין מערך המומחים של בזק בינלאומי לטכנולוגיה של Trend Micro מהווה פתרון אידיאלי לכל ארגון ועסק בישראל".  

 

רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל. קרדיט צילום: שי הנסב

רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל: "חברת Trend Micro מספקת כבר למעלה מ- 3 עשורים טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים להגנה מפני איומים ברחבי העולם, כאשר פתרונות החברה מדורגים על ידי חברות המחקר בראש הדירוגים באופן תדיר".

אוחיון הוסיפה כי פתרון ה- XDR  שהחברות מציעות יחד הוא פתרון  SaaSפשוט להתקנה, המאפשר לארגונים להיות מעודכנים בזמן אמת ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. "הפתרון המשולב כולל כלי חקירה מתקדם לזיהוי ותגובה של נקודות קצה. הפתרון כולל כלי הגנה מפני איומים ותוכנות זדוניות, תוך שימוש בSensor  נקודות קצה בעל יכולות Machine learning, המתעד ומנתח התנהגויות משתמשי הארגון ומספק תובנות עבור חוקרי איומים. בכך  מסייע ה- Sensor  לחוקרים להבין את השפעת המתקפה כדי למנוע פגיעה רוחבית בארגון. זיהוי מהיר זה מאפשר תגובה מיידית ואוטומטית, חסימת התקיפה ויכולות בידוד נקודות קצה ותיקון מערכות שהושפעו".

"לשמחתי הרבה, מצאנו חיבור טבעי עם בזק בינלאומי הודות לחזונה לספק ללקוחותיה את שירותי אבטחת הסייבר המנוהלים הטובים ביותר, כדי לייצר יציבות עסקית ולהמשיך לפעול ללא דאגות, במיוחד בתקופה מתוחה זו, בה איומי הסייבר רק הולכים וגוברים", סיכמה אוחיון.

אודות בזק בינלאומי

בזק בינלאומי היא אחת מחברות ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים לארגונים ועסקים בכל סדר גודל, ביניהם: שירותי מחשוב ענן מקומיים ובינלאומיים, פתרונות אבטחת מידע והגת הסייבר, פתרונות גיבוי ו- DR, פתרונות תקשורת ואינטרנט, פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ועוד. בזק בינלאומי מעמידה לרשות לקוחותיה רשת של 13 מתקני דאטה סנטר בישראל ובעולם, כולל מתקן תת קרקעי המשמש כאתר DR, ומספקת קישורים בינלאומיים באמצעות כבל תת ימי מהיר הנמצא בבעלות מלאה של החברה מאז שנת 2011. החברה מספקת פתרונות סייבר מתקדמים לארגונים ומפעילה מרכז שליטה וניהול אירועי סייבר (SOC) להגנה מפני מתקפות סייבר.
בזק בינלאומי פועלת בשיתוף פעולה עם יצרניות טכנולוגיה גלובליות מובילות בתחומן, ביניהן: מיקרוסופט, AWS, סיסקו, פורטינט, ג'וניפר, Veeam, צ'ק פוינט, פאלו אלטו, HPE, F5, אוויה, LG, אריסטה, טרנד מיקרו ורבות נוספות. בזק בינלאומי נוסדה בשנת 1996 כחברה בת בשליטה מלאה של בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ, תאגיד התקשורת הגדול והמוביל בישראל.

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות