✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.06 - צוות הפיתוח של דרופבוקס בישראל השתתף בהאקתון נערות בנושא Be Kind

IsraelClouds
|
June 18, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

ביום שני האחרון (10.6) התקיים בכפר הנוער בבן שמן "האקתון נערות – בנושא Be Kind" במסגרת פעילות QueenB – עמותה הפועלת להעלאת ייצוג הנשים בהייטק.

מדובר בהאקתון הכי גדול בארץ של נערות מתכנתות כ 170 חניכות השתתפו בהאקתון, אשר היווה את אירוע השיא המסכם שנה של פעילות העמותה עם החניכות לאורך השנה – פעילות המכוונת לנערות בגיל חטיבת ביניים (לפני בחירת המגמה בתיכון) במטרה לקרב אותן לעולם התכנות ומדעי המחשב באמצעות קורס שבועי.

מאיר מורגנשטרן על רקע התלמידות

במהלך יום ההאקתון תכנתו הנערות בהנחיית המדריכות המלוות אותן אפליקציה בנושא Be Kind כאשר כל האפליקציות הוצגו מול חבר שופטים מתעשיית ההיטק. מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל, מלווה את הפרויקט באופן צמוד לאורך השנה ובאירוע עצמו השתתפו מספר מנטורים כשבראשם מאיר מורגנשטרן, מנהל המרכז בישראל.  

החניכות פיתחו במהלך היום אפליקציות כגון עזרה בשיעורי בית; מציאות ואבידות; כיצד להתנהל במצבי חירום ואפליקציה שעוזרת לך למצוא את מקום ההתנדבות לפי האישיות שלך. המנטורים מדרופבוקס ליוו את החניכות במהלך היום ותרמו להצלחת האירוע ולהקניית ידע חיוני לחניכות הנלהבות.

מאיר מורגנשטרן, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל ציין: "לאורך השנה אנחנו מלווים את הפעילות החשובה כל כך של QueenB שמסייעת לנערות צעירות לבחור במקצועות המחשבים והתכנות, למרות החשש המתלווה לכך בדרך כלל. באמצעות הפעילות השנתית אנחנו מקרבים אותן למקצועות אלו ומאפשרים להן חוויה חיובית. בפועל אנחנו רואים שהן משנות גישה לגבי בחירת מגמה ומקצוע בחיים. הסיפוק הוא גדול מאד וביום השיא אנחנו רואים הלכה למעשה כיצד הן מיישמות את מה שלמדו במהלך השנה ונהנות מהתוצרים – מה שבהחלט מסייע להן להאמין בעצמן ובדרך שבחרו".

מאיר מורגנשטרן וצוות הפיתוח של דרופבוקס - דני סיוון, תומר טוויג, מאיר מורגנשטרן, גל פרץ, איציק קאסוביץ׳, בוריס בורשבסקי , מיטל גלבורט, רעות ואליאנו - המלווה את הפרויקט


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות