✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.08 - אמזון ווב סרוויס AWS משיקה תשתית בישראל

IsraelClouds
|
August 14, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

תל-אביב ישראל, 14 אוגוסט, 2019 - אמזון ווב סרוויס (AWS) מכריזה היום על השקת התשתית הראשונה בישראל עם הפעלה מקומית של Amazon CloudFront Edge Location. ה-Edge Location  החדש מציע חבילה של שירותים הכוללים  אינטגרציה עם כוח מחשוב, רישות ושירותי אבטחה כגון: Amazon Elastic Compute Cloud (EC2), Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), Lambada@Edge, AWS Shield, AWS WAF – Web Application Firewall, ו-AWS Certificate Manager. ישראל מצטרפת לרשת תשתית הענן הגלובאלית של AWS, הכוללת 188 Points of Presence  ברחבי העולם, כולל 177 Locations Edge מקומיים ו- 11 אתרי Regional Edge Caches, ב- 70 ערים על פני 31 מדינות. מידע נוסף אודות התשתית הגלובאלית של אמזון ווב סרוויס AWS ניתן למצוא aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure

Amazon CloudFront הינו שירות CDN - Content Delivery Network ברמת אבטחה גבוהה ביותר עם יכולות תכנות המאפשרות התאמה קלה למגוון רחב של יישומים. השירות מציע ללקוחות הפצה מהירה של נתונים, וידאו, אפליקציות וממשקי תכנות (API) למשתמשים בכל העולם, ב - Low Latency. באמצעות הרחבת רשת ה-CDN, המחוברת לשדרת התקשורת הרחבה והמהירה של אמזון, בשילוב עם אינטגרציה לשירותים המרכזיים של AWS וממשק פשוט לתכנות. Amazon CloudFront מספק דרך קלה ויעילה כלכלית להעברת תכנים למשתמשים תוך שיפור בביצועים, רמת אבטחת המידע וזמינות (availability). התרחבות זו של תשתית AWS  לישראל משפרת את הזמינות והביצועים של Amazon CloudFront עבור משתמשי הקצה ברחבי הארץ, אשר יחוו שיפור של עד 75% בביצועים.

"בזמן שאנו ממשיכים לתמוך בלקוחותינו בישראל, אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו עם השקת התשתית הראשונה של AWS בארץ", אמר הראל יפהר, מנהל אמזון ווב סרוויס AWS בישראל. "חברות סטארט-אפ ישראליות חדשניות, ארגוני אנטרפרייז ולקוחות מהמגזר הציבורי מאמצים את שירותי AWS בקצב מהיר ואנו תומכים בצמיחה זו עם השקת Amazon CloudFront. הנוכחות המקומית החדשה של Amazon CloudFront שמה את ישראל על מפת התשתית הגלובאלית של AWS. אנו נמשיך להשקיע, על מנת לענות על הצרכים המתרחבים של לקוחותינו ולסייע בהאצת המסע שלהם לאימוץ ושימוש בשירותי הענן. אנו גם נמשיך להגדיל את הצוות הישראלי של AWS עם משרות טכנולוגיות ועסקיות נוספות על מנת לשרת את לקוחותינו."

לקוחות ישראליים מכל קשת התעשייה מפיקים תועלת מהגמישות, יכולות הפריסה (scalability) והאבטחה של שירותי AWS. חוויית המשתמש המשופרת והמהירה שמספקת התשתית המקומית של Amazon CloudFront תאיץ את השימוש באפליקציות בישראל של יישומיי מסחר אלקטרוני, חינוך, בידור, גיימינג, בריאות, מדיה, בנקאות ושירותים ממשלתיים. שירות Lambda@Edge המשולב ב- Amazon CloudFront יאפשר למפתחים ליישם אפליקציות בעלות תגובה מהירה המאפשרת הרצת קוד ללא שרת (serverless), בפריסה גלובאלית ומבוזרת.  שירות זה מיועד עבור תרחישים כדוגמת ניתוב חכם, אבטחה, חסימת בוטים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש. בנוסף, לקוחות יכולים להגן על האפליקציות שלהם באמצעות שימוש ב-AWS WAF ו-AWS Shield. AWS WAF הוא פיירוול לאפליקציות ווב שמאפשר ללקוחות ניטור ובקרה של הבקשות הנשלחות ל- Amazon CloudFront, ו- AWS Shield הוא שירות אבטחה נגד מתקפות מבוזרות למניעת שירות (DDoS). בדומה לטכנולוגיות אחרות של AWS, Amazon CloudFront זמין בשירות עצמי ובמודל תשלום לפי צריכה ללא התחייבויות לטווח ארוך וללא תשלום מינימום. השירות ניתן לשימוש באופן נפרד או בשילוב עם שירותי AWS אחרים המספקים תועלות נוספות ללקוחות.

לקוחות ישראלים שכבר משתמשים ב- AWS וב- Amazon CloudFront להרצת אפליקציות, כוללים:  IdoMoo, IronSource, Jfrog, Kaltura, Kenshoo,Perion Network, SundaySky, Viber, YotPo, ועוד. אחד הארגונים המשתמשים בשירות Amazon CloudFront הוא הסטארט אפ הישראלי Gett. Gett היא חברת ניידות גלובאלית שמקשרת לקוחות עם תחבורה, סחורות ושירותים. Gett פועלת ביותר מ-120 ערים ברחבי העולם והיא מאפשרת ללקוחות להזמין מונית או שליח באמצעות אתר החברה או דרך אפליקציית טלפון חכם. "AWS מאפשרת לנו ליהנות מגמישות טכנולוגית ורמת ביצועים ללא פשרות. האתר המקומי החדש של Amazon CloudFront ישפר את חווית המשתמש ללקוחותינו ויגביר את רמת אבטחת המידע", אמר איליה מלכין, מנהל devops, ב-Gett. "באמצעות CloudFront אנו מספקים ללקוחותינו תוכן סטטי ודינמי, כולל מסרים בזמן אמת והודעות דרך האפליקציה שלנו. הנוכחות של CloudFront בישראל תשפר באופן דרמטי חוויה זו עבור משתמשי הקצה. בנוסף, CloudFront מגן על האפליקציות שלנו מפני מתקפות מניעת שירות DDoS ומתקפות סייבר אחרות, תוך שיפור רמת האבטחה והזמינות של השירות. מרגש לראות את AWS מרחיבה את התשתיות הגלובאליות שלה לישראל".

סלקום, אחת מחברות הטלקום הגדולות בישראל, מברכת אף היא על השקת Amazon CloudFront בישראל. סלקום tv מסתייעת ב-AWS Elemental להעברת תכנים למנוייה ומשתמשת בשירותי אמזון ווב סרוויס AWS, בין היתר כדי להבין באמצעותם את חוויית הלקוח, לזהות בזמן אמת ולפתור בעיות טכניות. רפי שאולי, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום אומר כי "האופי הגמיש של שירותי AWS ובמיוחד של Amazon CloudFront משמעותו היא כי אנו יכולים לספק יותר תכנים, לבסיס משתמשים רחב יותר, באיכות גבוהה ובעלויות נמוכות יותר. אתר ה-Edge המקומי החדש של AWS יספק את חוויית הטלוויזיה הטובה ביותר ללקוחותינו בישראל".

שירותי AWS Edge החדשים הם חלק מהשקעה מתמשכת של אמזון ווב סרוויס AWS ואמזון בישראל. בשנת 2014 אמזון ווב סרוויס AWS פתחה את המשרד הראשון בישראל ומאז אמזון הקימה מרכז מחקר ופיתוח ובשנה לאחר מכן אמזון ווב סרוויס AWS הרחיבה את נוכחותה בארץ עם הרכישה של Annapurna Labs. ההתמקדות של ישראל במחקר ופיתוח אפשרה לאמזון לחולל חדשנות במוצרים ובשירותים של החברה, כולל Prime Air, Alexa Shopping, כמו גם פיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הרשת, האבטחה והאחסון עבור אמזון ווב סרוויס AWS.

לאמזון ווב סרוויס AWS יש כיום צוותים גדלים של מנהלי לקוחות, ארכיטקטים של פתרונות, מנהלי שותפים, יועצי שירותים מקצועיים, צוות תמיכה ומגוון פונקציות אחרות, המסייעים לארגונים להאיץ טרנספורמציה דיגיטלית, לייצר חדשנות במהירות רבה יותר עבור לקוחות ומשתמשים. לפרטים נוספים אודות משרות זמינות ב-AWS ישראל - https://www.amazon.jobs/en/locations/tel-aviv-israel

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות