✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.09 - אוויה משיקה: שירות וידאו קונפרנס עולמי בחיבור לענן

IsraelClouds
|
September 26, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

היום הכריזה אוויה על זמינות גלובלית של שרות וידאו קונפרנס חדש מבוסס ענן, Equinox Meetings Online. השרות מיועד לחברות, ארגונים ומוסדות מכל סוג וגודל, מאפשר מגוון שימושים וביניהם הרצאות ולמידה מרחוק, התייעצות עם מומחה, תקשורת בין ארגונית ופנים ארגונית, וזאת באמצעות וידאו, קול ותוכן נלווה כגון מצגות, סרטים וכד'. כשרות ענן, לא נדרשת כל השקעה מוקדמת כדי להנות מחווית השימוש בו.

במסגרת ההשקה העולמית, ישראל נמנית על הקבוצה הראשונה של 30 מדינות בהן ניתן להזמין את השרות דרך השותפים העסקיים של אוויה, באופן בלעדי, כאשר מדינות נוספות יתווספו בהמשך.

שרות Equinox Meetings Online מתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת וזוכת הפרסים של אוויה, אשר מפותחת בישראל, מצטיין באיכות וידאו יוצאת דופן ברזולוציה של עד p1080 תוך שימוש יעיל וחסכוני ברוחב פס זמין.

השרות המבוסס על רכישת מנוי למשתמש-מארח לחדר ישיבות וירטואלי, מצטיין בקיבולת רחבה ויכול לארח עד 50 משתתפים בשיחת ועידה.  כל משתתף מזדמן יכול להיות מוזמן ולהצטרף לשיחה ללא צורך ברישום מוקדם או רכישת מנוי.  ההתקשרות לחדר קלה, ומבוצעת דרך מחשב אישי, סמארטפון או טאבלט באמצעות לחיצה על קישור אוטומטי הנשלח בהזמנה לשיחה.  כמו כן, ניתן דגש מיוחד להיבטי אבטחה בשרות כדי לאפשר שימושים הדורשים רמת חיסיון ופרטיות מירביים .

בעוד Equinox Meetings Online מפחית או מצמצם לגמרי את הצורך של ארגונים להשקיע בתשתית חדשה כדי לתמוך בשיחת ועידה, ואינו תלוי בתשתית קיימת, השרות מוסיף ערך להשקעה קודמת בכך שמתאפשרת חיבוריות של מכשירי קצה לשיחות ועידה הנפוצים בחדרי ישיבות. מלבד מכשירי קצה של AVAYA מדגמי SCOPIA, השרות מאפשר חיבור מכשירי קצה של ספקים אחרים ובכלל זה מכשירי  Cisco, Polycom, Lifesize ואחרים.  השירות מאפשר שליטה מלאה ובקרה על מכשירי קצה אלה, כמו גם שיתוף תוכן, קבלת הודעות טקסט במערכת החדרים, ועוד.

גיא גדניר

"הביקוש הגובר בשוק וההתרחבות במגוון השימושים בטכנולוגית וידאו קונפרנס, יוצרים דרישה לקלות שימוש, איכות גבוהה, אבטחת מידע וזמינות מלאה. דרישות אלה עמדו במרכז החזון שלנו בבואנו לתכנן, לפתח ולהשיק לעולם את Avaya Equinox Meetings Online. אנו בטוחים שהמשתמשים יהנו מחוויה מיוחדת ובטוחים שהשרות מציע הזדמנות אדירה לשותפים שלנו וללקוחותינו כאחד", אמר גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל.

"שיחות וידאו הן כלי עסקי עיקרי אשר לו יתרונות מוכחים בשיפור קשרים וחיזוק שיתוף פעולה. הוא חייב להיות קל לשימוש מכל מכשיר ללא קשר לזהות הספק, ולהעניק חווית שימוש ברמה גבוהה. כפתרון מבוסס ענן Avaya Equinox Meetings Online עושה את כל זאת ועוד, והלקוחות שלנו מעריכים את היתרונות שהוא מביא לארגון שלהם"  אמר דובי שושן, מנכ"ל ובעלים AVCS ישראל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות