✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.10 - Arcserve הכריזה על מנכ"ל חדש: טום סיגנורלו

IsraelClouds
|
October 21, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

לסיגנורלו 23 שנים של ותק בעשיית ה-IT. הוא צבר רזומה מרשים של הצלחות וחדשנות כמנכ"ל OnX Eterprise Solutions, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של איזור צפון אמריקה בחברת Diebold , וסגן נשיא של שירותים מנוהלים גלובליים בצפון אמריקה בחברת Unisys.

"טום הוא מנהיג חזק להפליא ואני בטוח שהוא יפיח השראה והתחדשות ברחבי הרשת העולמית שלנו", אמר יושב ראש הדירקטוריון דייב הנסן, שכיהן כמנכ"ל זמני. "טום הוא בעל חזון שמביא גישה מנהיגותית ייחודית לתרבות החברה, לחבילת הפתרונות עטורת הפרסים שלנו ולקהילת השותפים הגוברת".

"אני נרגש להצטרף לחברה שבה אני מאמין שהאפשרויות הן אינסופיות," אמר סיגנורלו. "יש לי מחויבות רבה להגדיל את הפעילות התוססת שלנו ולהאיץ את החדשנות והביצועים שהלקוחות שלנו מצפים לקבל מאיתנו. בתקופה שבה השוק שלנו הופך להיות תחרותי יותר מתמיד, אין לי ספק ביכולת שלנו לנצח או יותר מכך, לבנות בכבוד את הפרק הבא ב-Arcserve".

סיגנורלו מתכנן להתמקד בחידוד הביצועים של החברה כדי להגביר את התמיכה בלקוחות ולמטב את נוכחות הפתרונות, תוך הקפדה על ביצוע התהליכים האסטרטגיים ואסטרטגיית החדירה לשוק כדי להתמודד עם אתגרים עתידיים.

לסיגנורלו תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סאפוק שבבוסטון.

טום סיגנורלו. קרדיט: יח"צ

אודות Arcserve:

Arcserve הינה ספקית מובילה של פתרונות הגנה על המידע, רפליקציה (שעתוק) ופתרונות גיבוי ושחזור עבור ארגוני אנטרפרייז, ולקוחות בדרגי הביניים. Arcserve שהייתה חטיבה בחברת CA נרכשה בשנת 2014 על-ידי חברת השקעות אמריקנית, ומאז הרכישה מ-CA עברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונות החברה ומערך המכירות והשותפים ברחבי העולם. כיום בסיס החברה נמצא במינסוטה ארצות-הברית, והיא משרתת מעל ל-45,000 משתמשי קצה בלמעלה מ-150 מדינות.

החברה מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות - פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection מציע התקן יעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית, בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, ווירטואליות ובענן של Arcserve. בנוסף, ל-Arcserve טכנולוגיה מתקדמת ייעודית לארכוב דואר אלקטרוני, ה-FastArchiver, העונה על הצורך החיוני של ארגונים קטנים ובינוניים בישראל להגן ולארכב את רשומות הדואר האלקטרוני שלהם. בישראל פועלת Arcserve בשיתוף חברת ההפצה Trust-IT ובאמצעות חברות אינטגרציה מובילות. לפרטים נוספים: www.arcserve.com/israel.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות