✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.05 - חברת האגטק הישראלית AgroScout עברה לתשתית הענן של אורקל

IsraelClouds
|
May 16, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

החברה פיתחה מערכת מבוססת ענן לזיהוי מוקדם של מזיקים ומחלות בגידולי שדה באמצעות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת; תשתית הענן של אורקל תסייע לאגרוסקאוט צמיחה גלובלית, הרחבת מגוון הגידולים המטופלים והגדלת נגישות למגדלים קטנים ובינוניים ברחבי העולם

חברת האגטק הישראלית AgroScout עברה לתשתית הענן (OCI) של אורקל. החברה פיתחה מערכת מבוססת ענן לזיהוי מוקדם של מזיקים ומחלות בגידולי שדה באמצעות טכנולוגיות AI וראייה ממוחשבת. לאחר פיילוטים (POC) מוצלחים בשנה האחרונה, החליטה החברה לעבור ל-Oracle Cloud, בו זיהתה יתרונות טכנולוגיים מהותיים וגם פערים ברמת המחיר. מדובר במעבר לסביבת ענן אחת, כאשר לפני כן עבדה אגרוסקאוט על מספר עננים, בהם של AWS. תהליך המעבר ערך בין שבוע לעשרה ימים.

AgroScoutהיא בין הסטארטאפים שהציגו אתמול בכנס Oracle Cloud Day כיצד הם ממנפים טכנולוגיות בענן אורקל כדי לייצר חדשנות. החברה נמצאת כיום בשלבי שיווק של המוצר הראשון בצפון אמריקה ובסבב גיוס. המעבר לענן אורקל יסייע לחברה להרחיב את מגוון הגידולים המטופלים והנגישות למגדלים קטנים ובינוניים במקומות שונים בעולם.  

אגרוסקאוט הינה סטארטאפ בתחום החקלאות המדייקת, אשר בין משקיעיה עד כה קבוצת Trendlines, רשות החדשנות ומשקיעים פרטים. המערכת שפיתחה אגרוסקאוט מאפשרת למגדלים מרחבי העולם לקבל תמונות מהשדות ולנתח אותן. מרבית התמונות של המערכת מצולמות ע"י רחפנים מסחריים קטנים, ולאחר מכן מתבצע זיהוי בעזרת התוכנה וטכנולוגיית Deep Learning על גבי המעבד הגרפי (GPU) בענן, כאשר החקלאי מקבל משוב בנוגע למחלות ומזיקים בשדה שלו. זיהוי מוקדם וממוקד מאפשר למגדל לטייב את הטיפול ובכך להגדיל את הייבול ולשפר את איכותו תוך שימוש יעיל יותר בחומרי הדברה.

העסקה נעשתה לפי מודל Pay as You Go, שמאפשר לארגונים לקבל שירותי תשתית ענן (OCI) ו-Oracle PaaS ולשלם רק עבור מה שבשימוש. זאת, ללא התחייבות מראש וללא תקופת שירות מינימלית.

לדברי שימחה שור, מנכ"ל AgroScout, לקראת תחילת שיווק ועבודה עם לקוחות ראשונים, אגרוסקאוט החליטה לשדרג את תשתית הענן שלה. "בחרנו בסביבת הענן של אורקל אותה מצאנו מתקדמת ביותר ועושה שימוש בכלים כגון, קוברנטיס, קונטיינרים ועוד. בבחירת התשתית עשינו שילוב של מכונות VM וכן מכונות Bare metal לאופטימיזציה של עלויות וביצועים. הענן של אורקל מאפשר את צמיחתנו הגלובלית ואת פיתוח המוצר".

לדברי אילן אהרנפלד, CTO, AgroScout: "התשתית החדשה מאפשרת לאגרוסקאוט לתת מענה אופטימלי ללקוחותיה תוך שמירה על עלויות מינימליות. בנוסף התשתית מאפשרת למפתחים שלנו לעבוד במתודולגיה של Continuous Integration/Continuous Delivery כאשר ביצוע Delivery מלא כולל שמירת גירסאות ודיווחי בעיות בתהליך. בנוסף, build של הקוד נעשה בלחיצת כפתור אחת בלבד ע"י המפתחים".

לדברי אבישי סבן, ארכיטקט ענן באורקל ישראל, "AgroScout שעברה אל ענן אורקל לאחר בדיקה מקיפה מצידה, מצטרפת לעוד ועוד חברות בעולם ובארץ, שנוכחו כי תשתית הענן של אורקל מציעה להן שירותי ענן מתקדמים ברמת אנטרפרייז, בלי קשר לגודל החברה. אנשי AgroScout מצאו שבמחיר נמוך ומשתלם יותר הם מקבלים יתרונות טכנולוגיים מהותיים שמקלים על עבודתם המקצועית".

עוזי נבון מנכל אורקל ישראל ושימחה שור מנכל אגרוסקאוט - צילום עזרא לוי
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות