✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סטארטאפים - Google for Startups פותחת לכם דלת לעולם ה-AI

IsraelClouds
|
April 25, 2024
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events
קרדיט תמונה: Google For Startups

תוכנית Startup School מבית Google Cloud מציעה לסטארטאפים הכשרה מקצועית על כלי AI מתקדמים מבית Google כדי לצבור יתרון תחרותי.

במציאות הנוכחית והדינמית סטארטאפים רבים בכל השלבים נאבקים לבלוט, למשוך תשומת לב של משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, ולקדם את הצמיחה שלהם בדרך בצורה מואצת כדי להיות רלוונטים.

Google Cloud, מובילה עולמית בתחום פתרונות הענן, פותחת בימים אלה תוכנית ייחודית "Startup School: Gen AI". התוכנית, שמיועדת לצוותים טכנולוגים וסטארטאפיסטים באה להעניק את הכלים והידע הדרושים כדי לנצל את כוחה של הבינה המלאכותית מדור חדש, וכך לקדם את הצמיחה שלהם ולבלוט מול מתחרים בסקטור.

מה כוללת התוכנית?

המשתתפים ילמדו כיצד להשתמש בפתרונות AI חדשניים של Google Cloud כדי לפתח מוצרים ושירותים פורצי דרך, לשפר יעילות תפעולית, ולקבל תובנות עסקיות עמוקות.

התוכנית תועבר ע"י צוות מומחים של Google for Startups ו-Google Cloud, שיעניקו הדרכה צמודה, תמיכה מקצועית, וידע נרחב בתחום הבינה המלאכותית.

התוכנית גלובלית ותאפשר למשתתפים להתחבר עם סטארטאפים אחרים, יזמים מובילים ולבנות רשת קשרים ענפה.

התוכנית תתקיים באונליין בשידור חי, על מנת שמשתתפים יוכלו לשאול שאלות ולהיות באינטראקציה עם המנטורים בתוכנית. כמו כן, השיעורים יוקלטו ומשתתפים יוכלו גם לצפות בהם בכל עת.

התוכנית תתמקד בשימוש בכלים החדשים ביותר של Google Cloud בתחום AI, כולל Gemini, מודל ה-AI המתקדם ביותר שלה שהושק לאחרונה בגרסא עדכנית.

השתתפות בתוכנית הינה ללא עלות או דרישות מוקדמות, למעט ידע מקדים ב-Python, בסופה יקבלו המשתתפים גישה חינמית ל-Cloud Skills Boost

להרשמה ללא עלות ופרטים נוספים >> https://goo.gle/49BYVVN

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות